Jesienno-zimowy płaszcz z kapturem obszytym liskiem. Fason rozkloszowany dołem. Przód z zapięciem na modny złoty zamek. Od spodu znajduje się pikowana podszewka. Materiał w przyjemnym szarym kolorze pasuje do każdej czapki czy szalika. Rękawy można podwinąć. Dobrze się nosi i ładnie prezentuje.
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 15 pkt.. Możesz wymienić przy następnym zamówieniu 15 pkt. na kupon o wartości 7,50 zł.
Do płaszcza dołączona jest torebka.
W skład materiału wchodzi: 90% poliester, 10% wiskoza
WYMIARY PŁASZCZA W CM (+/- 1) | 86 | 92 | 98 | 104 | 110 | 116 | 122 |
Długość całkowita | 41 | 44 | 47 | 50 | 52 | 55 | 60 |
Obwód pod pachami | 62 | 64 | 66 | 68 | 70 | 71 | 74 |
Długość rękawa od pachy | 25 | 27 | 27 | 29 | 32,5 | 36 | 37 |
Długość rękawa od ramienia | 33,5 | 35 | 37 | 40 | 42 | 45 | 46 |
i
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru
2. Kupujący będący konsumentem odstępuje od umowy poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej.
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony umowy świadczyły, ulega zwrotowi. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.
5. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadu gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez konsumenta: POBIERZ
Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy: CZYTAJ
Uprzejmie informujemy, że reklamacja winna być złożona na piśmie (formularz reklamacji) i przesłana wraz z produktem z dołączonym dowodem zakupu na adres siedziby firmy. Obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem. Zostaje ona rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
Proces reklamacji w sklepie blumore.pl zgodny jest z art. 8 ust. 4 z dnia 30 lipca 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 1964, Nr 16 poz 93 ze zmianami)
Dane kontaktowe, niezbędne do zakończenia procesu reklamacji/ odstąpienia od umowy:
F.H. Blumore
ul. Załęska 87
35-322 Rzeszów
tel. 509367403