Ocieplany płaszcz dla dziewczynki odpowiedni na sezon jesienno-zimowy. Od strony wewnętrznej pikowany. Zapinany na duże guziki. Model posiada praktyczny kaptur oraz dwie kieszonki na przodzie. Elementem dekoracyjnym jest modny pompon nad guzikami w kontrastującym kolorze. W skład materiału wchodzi: 90% poliestru, 8% wiskozy oraz 2% elastanu. Eleganckie uzupełnienie zimowej stylizacji!
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 17 pkt.. Możesz wymienić przy następnym zamówieniu 17 pkt. na kupon o wartości 8,50 zł.
WYMIARY PŁASZCZA W CM (+/- 1) | 104 | 110 | 116 | 122 | 128 | 134 | 140 | 146 |
Długość całkowita | 54 | 63 | 65 | 67 | 70 | 73 | 75 | |
Obwód pod pachami | 66 | 70 | 72 | 74 | 76 | 80 | 84 | |
Długość rękawa od pachy | 25 | 29 | 31 | 33 | 34 | 35 | 37 | |
Długość rękawa od ramienia | 34 | 40 | 43 | 45 | 46 | 48 | 51 |
t
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru
2. Kupujący będący konsumentem odstępuje od umowy poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej.
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony umowy świadczyły, ulega zwrotowi. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.
5. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadu gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez konsumenta: POBIERZ
Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy: CZYTAJ
Uprzejmie informujemy, że reklamacja winna być złożona na piśmie (formularz reklamacji) i przesłana wraz z produktem z dołączonym dowodem zakupu na adres siedziby firmy. Obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem. Zostaje ona rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
Proces reklamacji w sklepie blumore.pl zgodny jest z art. 8 ust. 4 z dnia 30 lipca 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 1964, Nr 16 poz 93 ze zmianami)
Dane kontaktowe, niezbędne do zakończenia procesu reklamacji/ odstąpienia od umowy:
F.H. Blumore
ul. Załęska 87
35-322 Rzeszów
tel. 509367403