Dziewczęcy kombinezon na lato. Góra składa się z bluzki na ramiączkach z ozdobną falbanką. Dół to spodenki z dwiema kieszonkami na bokach. Super się sprawdzi do noszenia na co dzień. Polecamy.
Skład: 95% Bawełna, 5% Elastan.
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 5 pkt.. Możesz wymienić przy następnym zamówieniu 5 pkt. na kupon o wartości 2,50 zł.
WYMIARY W CM (+/-2) | 128/134 (z metki 8-128) | 140/146 (z metki 10-140) | 152 (z metki 12-152) | 158 ( z metki 14-164) | 164 (z metki 16-176) |
Długość całkowita | 63 | 66 | 69 | 72 | 77 |
Szerokość od pachy do pachy | 32 | 34 | 35 | 37 | 40 |
Szerokość w pasie | 25 | 26 | 28 | 29 | 30 |
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru
2. Kupujący będący konsumentem odstępuje od umowy poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej.
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony umowy świadczyły, ulega zwrotowi. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.
5. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadu gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez konsumenta: POBIERZ
Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy: CZYTAJ
Uprzejmie informujemy, że reklamacja winna być złożona na piśmie (formularz reklamacji) i przesłana wraz z produktem z dołączonym dowodem zakupu na adres siedziby firmy. Obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem. Zostaje ona rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
Proces reklamacji w sklepie blumore.pl zgodny jest z art. 8 ust. 4 z dnia 30 lipca 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 1964, Nr 16 poz 93 ze zmianami)
Dane kontaktowe, niezbędne do zakończenia procesu reklamacji/ odstąpienia od umowy:
F.H. Blumore
ul. Załęska 87
35-322 Rzeszów
tel. 509367403