Informacje dotyczące zwrotów i reklamacji.

To od Ciebie zależy z usług jakiego przewoźnika skorzystasz, ale pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru!

Na zwrot masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.

TO WSZYSTKO.

Jeżeli jednak chcesz dokonać zwrotu po swojemu poniżej masz potrzebny formularz do pobrania.

Wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez konsumenta: POBIERZ

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy: CZYTAJ

Reklamacje.

  • Wypełnij formularz reklamacji towaru, który znajduje się na naszej stronie internetowej (POBIERZ)
  • Spakuj produkty przeznaczone do reklamacji. Nie zapomnij dołączyć formularza oraz paragonu!
  • Wyślij paczkę Listem Poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej.(Nie odbieramy przesyłek ZA POBRANIEM!)


Uprzejmie informujemy, że reklamacja winna być złożona na piśmie (formularz reklamacji) i przesłana wraz z produktem z dołączonym dowodem zakupu na adres siedziby firmy. Obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem. Zostaje ona rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.

Proces reklamacji w sklepie blumore.pl zgodny jest z art. 8 ust. 4 z dnia 30 lipca 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 1964, Nr 16 poz 93 ze zmianami)

Dane kontaktowe, niezbędne do zakończenia procesu  reklamacji/ odstąpienia od umowy:

F.H. Blumore
ul. Załęska 87
35-322 Rzeszów
tel. 509367403